HPE TC 3Y Ess Microserver Gen10 PlusSVC
do obserwowanych
koszt dostawy
u Ciebie
na odstąpienie
HPE TC 3Y Ess Microserver Gen10 PlusSVC
Producent: HEWLETT PACKARD ENTERPRISE
Opis
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) to usługa wsparcia operacyjnego w zakresie sprzętu i oprogramowania HPE (produkty HPE). Usługa HPE Tech Care pozwala działom IT skupić się na wnoszeniu czegoś nowego do firmy przez proaktywne poszukiwanie usprawnień bez ograniczania się do reaktywnego rozwiązywania problemów. Usługa HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie przez umożliwienie bezpośredniego dostępu do specjalistów produktowych i zapewnienie doradztwa technicznego mającego na celu pomoc klientom nie tylko w ograniczaniu ryzyka, ale także w stałym poszukiwaniu sposobów na bardziej efektywne wykonywanie różnych zadań. Usługa daje dostęp do fachowych zasobów technicznych dysponujących specjalistyczną wiedzą oraz pozwala klientom zaoszczędzić czas przez uniknięcie potrzeby odpowiadania na pytania w ramach wstępnego rozpoznania problemu czy oceny uprawnień do uzyskania świadczenia. HPE Tech Care wykracza poza tradycyjne wsparcie poprzez ogólne doradztwo techniczne w zakresie obsługi, zarządzania i zabezpieczeń obsługiwanych produktów.
Najważniejsze punkty sprzedaży
Dostęp do doświadczonych ekspertówOgólne doradztwo techniczne
Produkt:
- Nazwa: HPE Tech Care 3 Years Essential Microserver Gen10 Plus Service
- Opis: HPE Pointnext Tech Care Essential Service - Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 3 lata - u użytkownika - 24x7 - czas reakcji: 4 godz - dla P/N: P16005-AA1, P16005R-371, P16006-291, P16006-371, P16006R-291, P16006R-421, P19752-371
- EAN: 4549821449231
- Gwarancja producenta: Brak gwarancji
Ogólne
- Łącznie z obsługą: Części i robocizna
- Lokalizacja: U użytkownika
- Okres pełnego kontraktu: 3 lata
- Czas reakcji: 4 godziny
- Dostępność obsługi: 24 godziny dziennie / 7 dni w tygodniu
Szczegóły
- Obsługa i wsparcie: Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 3 lata - u użytkownika - czas reakcji: 4 godz (odległość od zakładu klienta - 160 km) - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 3 lata - czas reakcji: 15 min - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 1 Informacja o produkcie - knowledge base access - 3 lata Wsparcie techniczne - zdalna diagnostyka - 3 lata Wsparcie techniczne - wizualne wytyczne zdalne - 3 lata Update nowego wydania - 3 lata Wsparcie techniczne - konsultacja telefoniczna - 3 lata - czas reakcji: 1 godz - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela - poziom ważności 2/3 Rozszerzona umowa serwisowa - części i robocizna - 3 lata - u użytkownika - czas reakcji: 8 godz (odległość od zakładu klienta - 320 km) - dostępność: 24 godziny dziennie / poniedziałek-niedziela Informacja o produkcie - wsparcie przez Internet - 3 lata
Informacja o kompatybilnosci
- Zaprojektowany dla: P/N: P16005-001, P16005-291, P16005-371, P16005-421, P16005-AA1, P16005R-371, P16006-001, P16006-291, P16006-371, P16006-421, P16006R-291, P16006R-421, P18584-001, P18584-421, P19752-371