logo STYLEM

do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Opis
Lornetka Comerton 7x50 824305/71198 to doskonałe narzędzie do obserwacji komet i gwiazd. Dzięki dużym 50-mm soczewkom oraz powleczonej optyce, lornetka umożliwia zbieranie dużych ilości światła, co sprawia, że obiekty niebieskie są jasne i ostre. Idealnie nadaje się do obserwacji komet, innych ciał niebieskich, jak również gór i kraterów Księżyca. Szerokie pole widzenia pozwala na łatwe zlokalizowanie interesującego obiektu, bez konieczności ciągłego przesuwania lornetki. Wytrzymała i lekka obudowa z gumy oraz dodatkowy adapter do statywu zapewniają wygodę podczas długich sesji obserwacyjnych.
Dzięki Cometron 7x50 możesz cieszyć się obserwacją nieba w sposób wyjątkowy. Lornetka, która oferuje doskonałą jakość obrazu, pozwala na bliskie przyjrzenie się fascynującym zjawiskom kosmicznym. Przenośny design, wygodny pasek na szyję i torba zapewniająca bezpieczeństwo i mobilność sprawiają, że lornetka jest idealnym towarzyszem podczas obserwacji gwiazd i planet. To narzędzie, które otworzy przed Tobą nowe horyzonty, proponując niesamowite widoki nieba w każdej chwili.
Odkryj kosmiczne tajemnice
Z lornetką Comerton 7x50 824305/71198 możesz odkryć fascynujące obiekty nieba i zgłębić tajemnice kosmosu. Dzięki precyzyjnej optyce i wygodnemu designowi, każda obserwacja staje się wyjątkowym doświadczeniem.
Doskonała jakość obrazu
Lornetka Celestron Cometron 7x50 zapewnia doskonałą jakość obrazu, dzięki czemu możesz podziwiać jasne i ostre obserwacje nieba. Wybierz lornetkę, która spełni Twoje oczekiwania i pozwoli Ci na niezapomniane spotkania z gwiazdami.
Innowacyjny design
Lornetka Comerton 7x50 824305/71198 wyróżnia się innowacyjnym designem, który łączy elegancką obudowę z wygodnymi akcesoriami. Dzięki temu możesz cieszyć się pełną swobodą podczas obserwacji nieba, zachwycając się każdym detalami kosmicznych tajemnic.
Lornetka Cometron 7x50 824305/71198 od Celestron to niezawodne narzędzie dla pasjonatów astronomii. Jego doskonała optyka pozwala z bliska przyjrzeć się gwiazdom, kometom i innym obiektom niebieskim. Wygodny design, niska waga oraz szerokie pole widzenia to cechy, które sprawiają, że lornetka jest niezastąpionym towarzyszem podczas nocnych obserwacji. Niezależnie od tego, czy jesteś początkującym czy doświadczonym obserwatorem, Cometron 7x50 spełni Twoje oczekiwania i otworzy przed Tobą nowe możliwości odkrywania kosmosu.

Lornetka Comerton 7x50 824305/71198

Producent: Celestron

Właściwości

• Opis Lornetka Comerton 7x50 824305/71198 Idealna do obserwacji komet i patrzenia w gwiazdy. Przygotuj się na kolejne, inspirujące komety z elegancką, przenośną lornetką Celestron Cometron 7x50. Duże, 50-mm soczewki i powlekana optyka oferują niesamowite możliwości zbierania światła, sprawiają, że obiekty nieba są jasne i ostre. Dzięki tym walorom lornetka idealnie nadaje się do obserwacji komet, innych ciał niebieskich oraz gór i kraterów Księżyca.Szerokie pole widzenia Cometron 7x50 pozwala badać rozległe połacie nieba, aby szybko zlokalizować dokładnie ten obiekt, który chcesz obejrzeć, a następnie utrzymać go na widoku bez ciągłego ruchu. Gumowana, aluminiowa obudowa Cometron 7x50 jest trwała, lekka i elastyczna, a dodatkowy adapter do statywu poprawia komfort podczas długich sesji patrzenia w gwiazdy. Lornetka jest wyposażona w szeroki pasek na szyję i torbę zapewniającą bezpieczeństwo, mobilność i wygodę.
  • Powiększenie 7
3
2
1
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi