logo STYLEM

do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Opis
Lornetka Comerton 7x50 824305/71198 to idealne narzędzie do obserwacji komet i patrzenia w gwiazdy. Dzięki dużym, 50-mm soczewkom oraz powlekanej optyce, zapewnia niezwykłą zdolność zbierania światła, co sprawia, że obiekty nieba są jasne i ostre. Ta elegancka i przenośna lornetka Celestron Cometron 7x50 doskonale sprawdzi się podczas oglądania komet, innych ciał niebieskich, a także gór i kraterów Księżyca. Szerokie pole widzenia 7x50 pozwala na łatwe odkrywanie nieba, a gumowana, aluminiowa obudowa zapewnia trwałość i lekkość. Dodatkowy adapter do statywu zwiększa komfort podczas długotrwałych obserwacji, a torba i pasek na szyję zapewniają bezpieczeństwo i wygodę.
Kontynuacja opisu lornetki Comerton 7x50 824305/71198. Dzięki lornetce Celestron Cometron 7x50 możesz szybko zlokalizować interesujący obiekt na niebie i utrzymać go w zasięgu wzroku bez ciągłego przesuwania. Dzięki szerokiemu polu widzenia i jasnym obrazom, będziesz mógł cieszyć się obserwacją nieba w komforcie. Trwała konstrukcja lornetki i dodatkowe akcesoria, takie jak adapter do statywu, pasek na szyję i torba, sprawiają, że możesz zabrać ją ze sobą w każde miejsce i cieszyć się obserwacją nieba w dowolnym miejscu.
Odkryj tajemnice nieba
Celestron Cometron 7x50 to lornetka, która pozwala Ci odkrywać tajemnice nieba i zgłębiać jego sekrety. Dzięki wysokiej jakości soczewkom i precyzyjnej optyce, możesz cieszyć się jasnymi i ostrymi obrazami nieba, które rozbudzają Twoją ciekawość i zachwyt.
Komfortowe obserwacje
Dzięki szerokiemu polu widzenia i ergonomicznemu designowi, lornetka Cometron 7x50 zapewnia wygodę i komfort podczas długotrwałych obserwacji. Dodatkowe akcesoria, takie jak adapter do statywu, pasek na szyję i torba, sprawiają, że możesz zabrać ją ze sobą w każde podróż i cieszyć się obserwacją nieba w dowolnym miejscu.
Doskonała jakość
Celestron Cometron 7x50 to lornetka, która cechuje się nie tylko doskonałą jakością obrazu, ale także trwałością i niezawodnością. Dzięki solidnej konstrukcji oraz wysokim standardom produkcji, możesz mieć pewność, że ta lornetka posłuży Ci przez wiele lat i zapewni niezapomniane obserwacje nieba.
Kontynuacja opisu lornetki Comerton 7x50 824305/71198. Celestron Cometron 7x50 jest nie tylko doskonałą lornetką do obserwacji nieba, ale także świetnym narzędziem do odkrywania nowych obszarów kosmosu. Dzięki wysokiej jakości soczewkom i optyce, zapewnia jasny i ostry obraz, który pozwala dostrzec nawet najmniejsze szczegóły. To niezastąpione narzędzie dla miłośników astronomii i przyrodników, którzy chcą zgłębiać tajemnice nieba i obserwować je w pełnym blasku.

Lornetka Comerton 7x50 824305/71198

Producent: Celestron

Właściwości

• Opis Lornetka Comerton 7x50 824305/71198 Idealna do obserwacji komet i patrzenia w gwiazdy. Przygotuj się na kolejne, inspirujące komety z elegancką, przenośną lornetką Celestron Cometron 7x50. Duże, 50-mm soczewki i powlekana optyka oferują niesamowite możliwości zbierania światła, sprawiają, że obiekty nieba są jasne i ostre. Dzięki tym walorom lornetka idealnie nadaje się do obserwacji komet, innych ciał niebieskich oraz gór i kraterów Księżyca.Szerokie pole widzenia Cometron 7x50 pozwala badać rozległe połacie nieba, aby szybko zlokalizować dokładnie ten obiekt, który chcesz obejrzeć, a następnie utrzymać go na widoku bez ciągłego ruchu. Gumowana, aluminiowa obudowa Cometron 7x50 jest trwała, lekka i elastyczna, a dodatkowy adapter do statywu poprawia komfort podczas długich sesji patrzenia w gwiazdy. Lornetka jest wyposażona w szeroki pasek na szyję i torbę zapewniającą bezpieczeństwo, mobilność i wygodę.
  • Powiększenie 7
3
2
1
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi