logo STYLEM

do obserwowanych
od 8,99 zł
koszt dostawy
Opis
Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 to profesjonalny sprzęt astronomiczny, idealny dla miłośników obserwacji nieba. Dzięki wysokiej jakości materiałom i precyzyjnemu wykonaniu, teleskop zapewnia doskonałą jakość obrazu i precyzyjne ustawienia. W zestawie znajduje się wszystko, co potrzebne do kompleksowej obserwacji, w tym statyw, plecak i różne akcesoria.
Dzięki lunecie nastawczej 5x24 oraz okularom K6 mm i K20 mm, użytkownik może skupić się na obserwacji konkretnych obiektów kosmicznych bez problemów z ustawieniem teleskopu. Soczewka Barlowa 3х pozwala powiększyć obiekty nawet 3-krotnie, a filtr słoneczny zapewnia bezpieczne obserwacje Słońca. Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 jest nie tylko precyzyjnym narzędziem, ale również estetycznym elementem wyposażenia każdego pasjonata astronomii.
Odkryj tajemnice kosmosu
Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 pozwoli Ci odkryć niezwykłe fenomeny kosmiczne i zagłębić się w tajemnicę wszechświata. Doskonała jakość obrazu i precyzyjne ustawienia sprawiają, że każde obserwacje będą niezapomniane.
Idealny prezent dla astronoma
Szukasz idealnego prezentu dla miłośnika astronomii? Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 to doskonały wybór! Profesjonalne właściwości teleskopu i kompletny zestaw akcesoriów sprawią, że obdarowany będzie mógł rozpocząć fascynującą podróż po niebie.
Wyjątkowa jakość i precyzja
Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 został stworzony z myślą o najbardziej wymagających użytkownikach. Niezawodna konstrukcja, wysokiej jakości materiały i precyzyjne wykonanie sprawiają, że ten teleskop zapewnia klarowne i ostre obrazy gwiazd, planet i innych ciał niebieskich.
Zastosowanie wysokiej jakości materiałów, takich jak metal i szkło, w połączeniu z dokładnym wykonaniem, sprawia, że Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70 jest niezawodny i trwały. Model ten charakteryzuje się szerokim zakresem regulacji wysokości oraz prostym sterowaniem ręcznym. Ponadto teleskop jest łatwy w obsłudze, co sprawia, że nawet początkujący astronom może cieszyć się obserwacją kosmosu.

Teleskop LEVENHUK Travel Sun 70

3
2
1
Znasz ten produkt?
Twoja opinia pomoże innym!
Pytania i odpowiedzi