Pozycjonowanie sklepów internetowych

Pozycjonowanie sklepów internetowych

 

Pozycjonowanie sklepów internetowych różni się w metodyce pracy od pozycjonowania zwykłych witryn www

 

Słowo klucz w przypadku sklepów internetowych to konwersja czyli pytanie jak przekłada się ilość osób które wchodzą na sklep internetowy na ilość osób które składają zamówienia.

Warto zastanowić się nad tematyką odpowiedniego doboru słów kluczowych dla sklepu w takiej formie, aby użytkownik który na tym sklepie się pojawi złożył zamówienie a tym samym przyniósł zysk dla firmy.
Czy w przypadku pozycjonowania sklepów internetowych zawsze opłaca się bić o najwyższe pozycje dla najtrudniejszych fraz czy może lepiej poświęcić czas i środki na pozycjonowanie tzw. długiego ogona. ?

Dla przykładu lepiej jest się pozycjonować pod nazwę danego produktu „Sony ZX 49” aniżeli pod frazę „aparaty fotograficzne. Na słowa w ścisłym dopasowaniu marki i modelu z większym prawdopodobieństwem złoży zamówienie w naszym sklepie. Na słowa ogóle możemy zanotować więcej wizyt osób które nie chcą kupić danego produktu a bardziej poczytać o  informacjach ogólnych.

Przy pozycjonowaniu sklepów internetowych proponujemy działania związane z budowaniem zaufania witryny i linkowanie podstron na określone słowa kluczowe które zawierają zarówno markę jak i model sprzedawanych produktów. Są to najefektywniejsze działania!


Do każdego zlecenia podchodzimy indywidualnie, jako że inne działania należy prowadzić gdy strona na świeżą domenę, inny profil linków itd.
Do podstawowych prac które wykonujemy przy procesie pozycjonowanie można zaliczyć

  • optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek,
  • poprawa zagnieżdżenia kodu,
  • publikacja unikalnych treści z przekierowaniem do strony klienta, z wartościowych serwisów,
  • budowa zaplecza www dla strony internetowej,
  • opracowanie strategii linkowania,

Chcąc aby strony naszych klientów cieszyły się wysokimi, długotrwałymi wynikami prowadzimy działania w taki sposób aby nie dopuścić do sytuacji w których strona mogłaby wpaść w filtry google (popularne dwa: pingwin oraz panda). Budujemy wpółczynniki zaufania witryn TR, a konsekwencją czego są wysokie wyniki w wyszukiwarkach

 .